Multimedia Polska prowadzi rozmowy o akwizycjach spółek z 50 tys. abonentów
Spółka Multimedia Polska prowadzi zaawansowane rozmowy nt. przejęć firm mających ok. 50 tys. abonentów, poinformował prezes Andrzej Rogowski w środę. Nie wykluczył, że w ciągu całego roku spółka może przejąć operatorów mających znacznie więcej abonentów.
"Takie plany są" - powiedział Rogowski zapytany o akwizycje. Dodał, że zaawansowane rozmowy dotyczą firm z 50 tys. klientów. Uzupełnił, że w perspektywie całego roku ta wartość może się nawet zwielokrotnić, ale zastrzegł, że zagadnienie akwizycji jest trudno przewidywalne.
Na przejęcie firm z którymi rozmawia Multimedia Polska, spółka może przeznaczyć 25-50 mln zł.
W 2010 r. spółka wydała na akwizycje 16,6 mln zł, a wartość całego capex wyniosła 169 mln zł. Rogowski poinformował, że w tym roku capex może mieć podobną wartość.
Narastająco w I-IV kw. 2010 roku spółka miała 82,64 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 64,13 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 567,22 mln zł wobec 526,32 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska prowadzi rozmowy o akwizycjach spółek z 50 tys. abonentów