SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska przejęły spółkę Diana Telewizja Kablowa

Multimedia Polska przejęły spółkę Diana Telewizja Kablowa, operatora telekomunikacyjnego dostarczającego internet, telefon oraz telewizję i działającej w Stalowej Woli. Przejmowana spółka ma w swoim zasięgu 18,3 tys. gospodarstw domowych, którym oferuje kompleksowe usługi, w tym telewizję cyfrową i szybki internet.

"Przejęcie spółki Diana jest elementem naszej strategii, której jednym z kluczowych celów jest konsolidacja rynku operatorów kablowych. Dzięki akwizycji operatora Diana obejmujemy większość obszaru obsługiwanego przez sieci kablowe w Stalowej Woli. Przejęcie bardzo dobrej jakości sieci oraz cennej bazy abonentów, daje nam możliwość kompleksowej ekspansji w tym mieście, a także wzrostu sprzedaży usług dla biznesu na nowym obszarze" - powiedział prezes Andrzej Rogowski.

Firma podała, że wartość umowy nie odbiega od standardu tego typu transakcji zawieranych przez spółkę.

"Przejęcie kolejnej znaczącej spółki w bieżącym roku oznacza wielokrotnie zapowiadane przyspieszenie realizacji strategii konsolidacji rynku oraz realizację celu emisji obligacji" - dodał Rogowski.

Od 1 sierpnia 2012 toczyć się będzie planowane na maksimum 45 dni badanie przejmowanej spółki (due diligence), po którym zostanie ustalona ostateczna cena zakupu.

Na dzień podpisania umowy spółka Diana sprzedała ok. 28 tys. usług (RGU).

Liczba sprzedanych usług (RGU) przez Multimedia Polska wzrosła na koniec marca 2012 r. o blisko 12% (160 tys.), do ponad 1,54 mln, w porównaniu do stanu na koniec marca 2011 r. wzrost zanotowano zarówno dzięki akwizycjom i rozwojowi organicznemu. Wskaźnik RGU/abonenta (czyli średnia liczba usług sprzedawanych statystycznemu klientowi spółki) wzrósł do 2,11 wobec 1,98 przed rokiem.

Według informacji medialnych, trwa proces sprzedaży samej spółki Multimedia Polska. Na krótkiej liście chętnych ma znajdować się UPC oraz cztery fundusze inwestycyjne.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska przejęły spółkę Diana Telewizja Kablowa

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pracownik
Tyle ile kupili tracą w ciągu 3 miesięcy czyli spadek w dół ludzie kupują satelity i dvb naziemne a prezes dalej swoje czyli propaganda sukcesu.
odpowiedź
User
NIe kumam
To skąd w takim razie zupełnie inne dane? Nie sądzę, żeby tak duża spółka pozwalała sobie na wypuszczanie w świat fałszywych danych. Coś chyba kolega kręcią robotę robi :)
odpowiedź
User
Kolega kolegi
Widzę Pracownik, że cię gnebią i żale wylewasz. Zmień pracę, a nie zrzędzisz jak stara baba. Do roboty!
odpowiedź