Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA
Sieć stacji benzynowych BP wybrała w przetargu na obsługę marketingową Myjni BP agencję PA.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/BP-agencjaPA-655.png)
Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego.
Strategia komunikacji autorstwa PA obejmowała także kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.
W ramach wygranego przetargu PA przygotowała już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 06.08.2019 r.
Do marki BP należy ponad 540 stacji, z czego na 238 dostępne są myjnie.
Dołącz do dyskusji: Myjnie BP powierzają obsługę agencji PA