SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Myslovitz reklamuje 'wspólne chwile' w Aster (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowakampania reklamowa sieci kablowej Aster. W akcji wykorzystywanajest piosenka zespołu Myslovitz.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa sieci kablowej Aster ma zazadanie budować pozytywny wizerunek tej firmy jako dostawcyinspiracji do ciekawego spędzania czasu. - Chcemy zaprezentowaćnaszą markę jako bliską i wzbudzającą ciepłe skojarzenia -uzasadnia Beata Mazurkiewicz, kierownik ds. komunikacjimarketingowej w Aster. W akcji pod hasłem "Wspólne chwile zaczynająsię od Aster" wykorzystywany animowany spot, w którym słychaćpiosenkę "Acidland" zespołu Myslovitz.



Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP Info, kanały z pakietu AtMedia oraz stacje tematyczne Discovery i Grupy TVN), radiu,internecie (m.in. serwis www.wspolnechwile.aster.pl)oraz na outdoorze (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze). Zakreację i realizację odpowiadają agencje Hint Intermedia (internet)i White Rabbit (pozostałe media), natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Brand Connection.

Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: Myslovitz reklamuje 'wspólne chwile' w Aster (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl