Myszka Diddle reklamuje zabawki dla dziewczynek (wideo)
Pod hasłem "Rośnij glamour" rozpoczęła się w telewizyjnych kanałachdziecięcych kampania reklamowa kolekcji gadżetów dla dziewczynek. Wspocie występuje myszka Diddle, z którą związane są wprowadzane narynek produkty.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania telewizyjna reklamujepod hasłem "Rośnij glamour" mikołajkowe gadżety związane z myszkąDiddle, animowaną postacią znaną w wielu krajach, a na polskimrynku obecną od 2000 roku. Zabawkowe kuferki, biżuteria ibłyszczyki do ust promowane są wśród dziewczynek w wieku 4-9 przezsamą myszkę Diddle, która po raz pierwszy pojawia się w spocietelewizyjnym.
Zaplanowana do połowy stycznia kampania prowadzona jest wkanałach dziecięcych Cartoon Network, Mini Mini, Boomerang, Jetix,Jetix play, Zig Zap i Nickelodeon.
Pomysł kreatywny spotu przygotowała agencja Sodova, animacjępostaci oraz postprodukcję wykonało studio Badi Badi, natomiastzaplanowaniem i zakupem kampanii zajął się dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: Myszka Diddle reklamuje zabawki dla dziewczynek (wideo)