SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Na świeży początek dnia'

Saatchi & Saatchi jest odpowiedzialna za strategię i kreację kampanii launchowej nowego produktu w portfolio Tymbarku - Świeżego Soku.

Hasłem kampanii lunchowej jest „Na świeży początek dnia”.

Na  linię Świeżych Soków Tymbark składają się trzy smaki: pomarańczowy, jabłkowy, egzotyczny.

Klient: Tymbark
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciel agencji: Piotr Niemczyński, Anna Ząbkiewicz
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Dyrektor artystyczny: Bożena Ślaga
Copywriter: Radek Kotapka.

Dołącz do dyskusji: 'Na świeży początek dnia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl