SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją

Trzeci sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,72 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce drugie. Wpływy z reklam wyniosły 8,69 mln zł.

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Premierowe odcinki trzeciej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 21.45 (tuż po popularnym serialu „Na dobre i na złe”), w okresie od 4 marca do 10 czerwca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność serialu wyniosła 2,72 mln osób, co przełożyło się na 19,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się finałowy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,02 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

Data

godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-06-2015

21:45:10

3 022 126

22,09%

04-03-2015

21:47:39

2 975 814

20,91%

01-04-2015

21:48:59

2 897 958

20,16%

W porównaniu do pierwszej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, „Na sygnale” zyskało 800 tys. widzów. Wówczas serial oglądało średnio 1,92 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,45 proc. oraz 10,35 proc. Był on jednak emitowany głównie w czwartkowe wieczory (więcej na ten temat).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej, co przełożyło się na 11,05 proc. udziału. Trzeci był TVN („Kto poślubi mojego syna?”, „Project Runway” i filmy; 9,91 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,99 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Na sygnale

2 715 389

19,16%

13,51%

TVP1

1 566 760

11,05%

10,63%

TVN

1 404 387

9,91%

13,69%

Polsat

1 273 790

8,99%

12,91%

Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków trzeciej serii produkcji wyniosły 8,69 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria licząca 26 odcinków (czyli jeszcze raz tyle, ile trzeci sezon) zarobiła 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: „Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzy M.
Udany serial. Nowe odcinki coraz lepsze. Oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
tomekk
chyba raczej drugi sezon serialu.a nie trzeci
0 0
odpowiedź
User
Em
Na sygnale najlepszy serial
0 0
odpowiedź