Najnowsza kampania Asicsa skierowana do blogerów
ASICS promuje swoją linię obuwia rekreacyjnego SportStylepaneuropejską kampanią skierowaną do blogerów.
Jest ona częścią większej kampanii pod nazwą 'Left & Right',przygotowanej dla firmy przez agencję reklamową AmsterdamWorldwide.
W ramach internetowej kampanii blogerzy otrzymają przepołowionemodele inspirowanych latami 80. ubiegłego wieku ikon. Ich zadaniembędzie zachęcenie swoich czytelników do zlokalizowania brakującychczęści tych modeli, wśród których znajdą się samochód DeLorean zfilmu "Powrót do przyszłości", Kostka Rubika, joystick Atari, rowerBMX i keyboard Yamaha.
Zaangażowane w kampanię ASICSa blogi to Highsnobiety,LimitedHype, FormFiftyFive, Freshngood, MZEE, Frizzifrizzi,StyleSpion, HypeQuest, BHmagazine oraz Fubiz.
Kulminacja całej akcji nastąpi w połowie maja, do kiedywszystkie części mają zostać wymienione między blogerami w celuuformowania kompletnych modeli.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Najnowsza kampania Asicsa skierowana do blogerów