Najnowsza kampania LG Design Art
Z początkiem września firma LG rozpoczęła wizerunkową kampanięnajnowszej linii telewizorów i kina domowego Design Art z segmentuPremium wprowadzanych na rynek polski.
Kampania prezentuje koncept, w którym innowacyjna technologiafirmy łączy się ze stylowym designem produktów zyskując zupełnienowy artystyczny wymiar. Kreacja kampanii koncentruje się naprezentacji stylistyki produktów, podkreślając ichcharakterystyczną kolorystykę - lakierowaną tzw. "fortepianową"czerń w połączeniu z nasyconą czerwienią jak również nietypowychkształtach kina domowego, którego głośniki przypominają kieliszkido szampana. Tym samym odbiorca może celebrować niezwykłe chwile,których dostarcza mu linia telewizorów i kina domowego Design Artrównież w wymiarze estetycznym. Hasłem przewodnim kampanii jest"Klejnot w Twoim domu", a jej zadaniem jest budowanie świadomościLG jako marki premium w zakresie nowych technologii oraznowoczesnego wzornictwa.
Zintegrowana kampania marketingowa obejmuje kampaniętelewizyjną, sponsoring telewizyjny transmisji Mistrzostw Światasiatkówki kobiet, kampanię outdoorową w selektywnie wybranychmiejscach w Warszawie, prasową w mediach opiniotwórczych (ManagerMagazine, Forbes, Newsweek), lifestyle (m.in. Machina, Men's Heath)oraz branżowych (Audio Video, Video Mix, Audio, HiFi Muzyka).Kampania obejmuje również wsparcie działań BTL w wybranych kinachoraz PR i potrwa do końca listopada br.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, zaśadaptacją kreacji centralnej agencja Pleon Media Team.
Dołącz do dyskusji: Najnowsza kampania LG Design Art