SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii miały ok. 700 tys. użytkowników i 22 mln odsłon mniej niż we wrześniu ub.r., serwisy Money.pl - 430 tys. użytkowników i ponad 4 mln mniej, a witryny Next Infor - 700 tys. użytkowników i prawie 3 mln odsłon mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników, wykonując 2,45 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo3 314 22852 753 84917,05%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo3 263 12552 216 38016,79%tak
3Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo3 259 53940 923 78616,77%tak
4Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo2 386 63920 892 17912,28%tak
5Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo1 759 56319 682 2849,05%tak
6Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo1 322 02432 798 0856,80%tak
7Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo1 050 62119 135 0165,41%tak
8egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo928 6605 679 9564,78%tak
9nf.pl730 4437 014 7733,76%tak
10Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo690 4518 621 5633,55%tak
11Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo654 06510 762 2513,37%tak
12Grupa PTWP600 1507 135 1513,09%tak
13Grupa Gofin.pl529 118-2,72% 
14Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo421 4002 239 8452,17%tak
15Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo416 8462 536 9942,14%tak
16wirtualnemedia.pl405 6492 452 8082,09%tak
17krs-online.com.pl343 605-1,77% 
18Grupa Puls Biznesu343 1786 180 0091,77%tak
19eporady24.pl315 4261 078 7371,62%tak
20Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl300 9452 422 9421,55%tak


Informacje i publicystyka

Serwisy Onetu z tej kategorii straciły w skali roku prawie 600 tys. użytkowników, a witryny WP i Orange - prawie 100 tys. użytkowników i 18 mln odsłon. Natomiast strony Gazeta.pl miały 250 tys. real users mniej, za to 11 mln odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka6 150 161228 268 22231,65%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka6 058 564198 148 20731,17%tak
3Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka5 181 440176 583 73126,66%tak
4Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka4 089 01878 085 07921,04%tak
5Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka3 618 55192 406 31518,62%tak
6Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka3 461 89576 239 92017,81%tak
7Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka2 261 32959 330 28311,64%tak
8Grupa Murator - Informacje i publicystyka2 227 14823 491 96011,46%tak
9Grupa TVN - Informacje i publicystyka2 172 94263 417 63011,18%tak
10Grupa Netshare - Informacje i publicystyka1 436 28921 188 4237,39%tak
11Grupa TVP - Informacje i publicystyka1 024 4769 558 1045,27%tak
12trojmiasto.pl946 26851 627 8884,87%tak
13Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka944 67628 703 8954,86%tak
14Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka913 8078 222 2774,70%tak
15Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka764 79212 984 3223,94%tak
16Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka720 8594 275 2493,71%tak
17Grupa Google - Informacje i publicystyka688 004-3,54% 
18natemat.pl665 634-3,43% 
19Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka642 72710 304 4613,31%tak
20pogodynka.pl565 0298 885 2372,91%tak


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał w skali roku ok. 120 tys. polskich użytkowników. Z kolei strony Onetu z tej kategorii miały 80 tys. real users więcej, za to ponad dwa razy odsłon mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com12 664 196-65,16% 
2Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka6 728 014243 367 30234,62%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka5 408 910333 120 29127,83%tak
4Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka4 683 413192 358 82624,10%tak
5Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka3 751 149196 336 19019,30%tak
6Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka3 721 024-19,15% 
7filmweb.pl3 576 925201 747 60518,41%tak
8n-mobile.net3 123 822-16,07% 
9kwejk.pl2 758 818-14,20% 
10Grupa Google - Kultura i rozrywka2 676 500-13,77% 
11Grupa TVN - Kultura i rozrywka2 501 245103 307 40712,87%tak
12tekstowo.pl2 431 63333 110 93912,51%tak
13Grupa Spilgames2 386 486-12,28% 
14besty.pl2 361 034-12,15% 
15Grupa Murator - Kultura i rozrywka2 050 45927 181 45910,55%tak
16gametwist.pl1 674 828-8,62% 
17Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka1 618 35617 372 4518,33%tak
18y8.com1 571 181-8,08% 
19wiocha.pl1 567 469109 065 1258,07%tak
20wyspagier.pl1 441 649-7,42% 


Motoryzacja

Witryny motoryzacyjne Allegro miały ponad 600 tys. użytkowników i 65 mln odsłon mniej niż przed rokiem. Za to niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły serwisy Onetu z tej kategorii.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - Motoryzacja3 742 051283 777 91319,25%tak
2Grupa Onet.pl - Motoryzacja2 150 45642 289 08411,07%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja1 815 72421 732 5919,34%tak
4Grupa Interia.pl - Motoryzacja1 245 84218 271 5406,41%tak
5Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja1 142 93212 456 2495,88%tak
6autocentrum.pl1 068 73622 605 7395,50%tak
7Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja1 003 35517 583 4735,16%tak
8Grupa Polskapresse - Motoryzacja777 77818 887 3124,00%tak
9Grupa Mobile654 822-3,37% 
10Grupa V10.pl - Motoryzacja550 9526 758 3492,83%tak
11Grupa Auto.pl525 2335 720 5272,70%tak
12gumtree.pl-gumtree.pl - motoryzacja481 081-2,48% 
13Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl444 0342 812 6492,28%tak
14scigacz.pl311 1883 531 9411,60%tak
15Grupa O2.pl - Motoryzacja307 0257 128 2351,58%tak
16Grupa NextWeb Media - Motoryzacja256 5261 856 8061,32%tak
17Grupa Money.pl - moto.money.pl240 7851 789 7421,24%tak
18Grupa Next Infor - Motoryzacja223 882893 6771,15%tak
19etransport.pl190 314-0,98% 
20Grupa Samnaprawiam.com182 881-0,94% 


Budownictwo i nieruchomości

Strony Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały ok. 300 tys. real users mniej niż rok wcześniej, ale 11 mln odsłon więcej. Natomiast Witryny Muratora zyskały ok. 125 tys. real users i 2 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości1 748 20619 676 8409,00%tak
2Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości1 464 98742 139 7117,54%tak
3Grupa Allegro.pl - otodom.pl976 13129 798 2025,02%tak
4Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości866 85835 939 0544,46%tak
5gumtree.pl-gumtree.pl - nieruchomosci849 159-4,37% 
6Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości792 5336 763 6714,08%tak
7Grupa Melog.com - domy.pl736 91015 090 2983,79%tak
8Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości481 2402 150 1022,48%tak
9Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl434 28819 902 8322,23%tak
10Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości405 75820 268 9362,09%tak
11trovit.pl - mieszkania.trovit.pl334 200-1,72% 
12swiatkwiatow.pl300 3542 138 3851,55%tak
13Grupa Morizon S.A.286 0112 913 6461,47%tak
14Grupa Media Regionalne - regiodom.pl272 9681 636 2311,40%tak
15Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości232 1083 829 0941,19%tak
16Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości225 0773 855 6391,16%tak
17forumogrodnicze.info213 316-1,10% 
18Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości209 5961 121 2521,08%tak
19Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl200 064790 5081,03%tak
20Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości199 8432 287 2481,03%tak


Edukacja

Wikipedię odwiedziło 470 tys. polskich użytkowników mniej niż we wrześniu ub.r., a strony edukacyjne Google - 730 tys. mniej. Spore spadki zanotowały też serwisy Gazeta.pl z tej kategorii oraz Bryk.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja9 037 606-46,50% 
2Grupa Google - Edukacja5 075 670-26,12% 
3Grupa Gazeta.pl - Edukacja2 760 70319 037 08814,21%tak
4zadane.pl2 239 253-11,52% 
5Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja1 610 27012 805 3048,29%tak
6Grupa Onet.pl - Edukacja1 296 4435 846 0476,67%tak
7bryk.pl1 287 4795 430 9366,62%tak
8szkolnictwo.pl1 168 247-6,01% 
9pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN813 649-4,19% 
10Grupa O2.pl - Edukacja769 1256 828 7433,96%tak
11Grupa GG Network - Edukacja748 7817 173 8533,85%tak
12klp.pl738 328-3,80% 
13pl.bab.la655 951-3,38% 
14edux.pl613 300-3,16% 
15Grupa Netstel - Edukacja589 373-3,03% 
16Grupa Ling.pl554 0813 107 4942,85%tak
17Grupa Edgard487 900-2,51% 
18translate.pl405 902-2,09% 
19shvoong.com361 608-1,86% 
20translatica.pl336 468-1,73% 
  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2012 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andyd
natemat.pl Tomasza Lisa w pierwszej 20, gratulacje
odpowiedź
User
df
a gdzie gry-online? Spadło im?
odpowiedź
User
jihn
Za każdym razem ma sie wrażenie,że WM mają układ z Onet,bo reszta graczy jakby nie istniała,pojawiają się bo muszą w różnych kategoriach,sle w prawie wszystkich kat.jest Onet, lokowanie produktu;)?
odpowiedź