„Nakręć się na Prześwięta” - napoje Pepsi promowane z KFC (wideo)
Rusza bożonarodzeniowa promocja napojów gazowanych produkowanych przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland, w której można odbierać nagrody w restauracjach KFC. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy BBDO Warszawa, Digital One i OMD Media Direction.
Promocją „Nakręć się na Prześwięta” objęte są wszystkie warianty napojów Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew. W akcji należy zbierać nakrętki z ich butelek, które można wymieniać na nagrody w restauracjach KFC. I tak za pięć nakrętek otrzymuje się półlitrową butelkę Pepsi, za 10 - pięć sztuk Hot Wings, a za 25 - słuchawki Philips (model SHL3000BL).
Akcja zaczęła się 3 listopada i potrwa do 15 grudnia. Jej obsługą we własnym zakresie zajmuje się firma Pepsi-Cola General Bottlers.
Promocję wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest Święty Mikołaj spędzający wakacje w tropikalnym kurorcie. Ten spot był już wykorzystywany m.in. w tegorocznej odsłonie „Wyzwania smaku” (zobacz szczegóły).
W ramach obecnej akcji swoje pomysły na prezenty bożonarodzeniowe przedstawią autorzy kanałów youtube’owych Lisie piekło, 5 sposobów na…, Cyber Marian oraz The Chwytak & DJ Wiktor.
Cała kampania obejmuje telewizję (na czele z głównymi kanałami), internet (m.in. portale społecznościowe i serwisy VoD) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Adaptacją spotu zajęła się agencja BBDO Warszawa, a koncepcję kampanii i reklamy graficzne przygotowała agencja Digital One, która realizuje też działania w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Nakręć się na Prześwięta” - napoje Pepsi promowane z KFC (wideo)