SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Napoleon, Lennon i Marylin Monroe w kampanii bliscy.pl

Pod hasłem "Poznaj prawdę o swojej rodzinie" rozpoczęła siękampania reklamowa serwisu społecznościowego bliscy.pl. Akcjapokazuje ludzi podobnych do Napoleona, Johna Lennona i MarylinMonroe.

Kampania reklamowa uruchomionego przez Wirtualną Polskę serwisuspołecznościowego bliscy.pl przedstawia trzy osoby podobne dosłynnych postaci: Napoleona, Johna Lennona i Marylin Monroe.Poszczególne warianty graficzne uzupełnia slogan "Poznaj prawdę oswojej rodzinie" zachęcający do korzystania z tej strony w celuszukania swoich korzeni rodzinnych i tworzenia drzewgenealogicznych. Kampania jest skierowana do ludzi w wieku 30-60lat, mieszkających w średnich i dużych miastach.

napoleon

Akcja obejmuje prasę (magazyny, tygodniki opinii, gazetycodzienne), radio (m. in. ZET, RMF, Złote Przeboje, Wawa, Vox),internet (zasięgowe sieci reklamowe i serwisy WP) oraz outdoor(billboardy, citylighty, pillary, super scrolle). Kreację kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Touchpoint RC, natomiast zakupemmediów zajęły się dom mediowy Value Media (internet) i działkomunikacji Wirtualnej Polski (pozostałe media).

Dołącz do dyskusji: Napoleon, Lennon i Marylin Monroe w kampanii bliscy.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl