Nasodren reklamuje się „na zatoki” (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa preparatu Nasodren. Akcja pod hasłem „Na zatoki” jest prowadzona jednocześnie w Polsce, Bułgarii i Rumunii.
Rozpoczęta 28 stycznia kampania reklamowa Nasodrenu podkreśla jego innowacyjność i skuteczność w walce z dolegliwościami zatok. Przekaz pod hasłem „Na zatoki” w prostej, wymownej stylistyce pokazuje działanie tego preparatu.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVN7, TV4 Polsat i 40 kanałów tematycznych, m.in. TVN24, National Geographic, Canal+) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej na osiem tygodni – przygotowała agencja reklamowa Hand Made, 30- i 20-sekunde spoty wyprodukował Kafar Film, a media zaplanował dom mediowy Initiative. Jednocześnie akcja oparta na takim samym przekazie jest prowadzona w Bułgarii i Rumunii.
Dołącz do dyskusji: Nasodren reklamuje się „na zatoki” (wideo)