„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję
Czwartą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po trzech odcinkach ogląda średnio 2,3 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.
Program „Nasz nowy dom 4” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 1 marca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 16,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,46 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
01-03-2015 | 17:47:54 | 2 253 691 | 15,63% |
08-03-2015 | 17:49:31 | 2 257 483 | 16,34% |
15-03-2015 | 17:47:52 | 2 461 495 | 17,49% |
Średnio: | 2 324 206 | 16,48% |
Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. cała druga seria reality-show przyciągała przed ekrany mniej widzów. Oglądało ją średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca w tym czasie serial „Strażacy” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 14,55 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,74 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani” i „Piekielny hotel”; 7,16 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat - Nasz nowy dom 4 | 2 324 206 | 16,48% | 20,54% |
TVP1 | 2 052 013 | 14,55% | 9,85% |
TVP2 | 1 514 678 | 10,74% | 6,24% |
TVN | 1 009 324 | 7,16% | 10,16% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.
Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję