SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nata: Czystość z pierwotnej natury

Na outdoorze i w punktach sprzedaży trwa relaunchowa kampania reklamowa wody mineralnej Nata. Akcja promuje zmieniony wizerunek marki, która ma nową nazwę, butelkę i logo.

Kampania wody mineralnej Nata reklamuje jej nową nazwę, która przed relaunchem brzmiała Nata Aqua. Marka zmieniła też butelkę, etykietę i logo. Akcja pod hasłem "Czystość z pierwotnej natury" opiera się na motywie specyficznej ewolucji i polodowcowego pochodzenia brandu, co wzmacnia jego nowy claim: "Woda mineralna sprzed milionów lat". Odświeżona marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

natareklamawiochagdynia

Akcja od początku sierpnia jest prowadzona głównie w regionie pomorskim, obejmując outdoor (billboardy, mobile i nośniki typu jet bike), punkty sprzedaży oraz działania motywacyjne dla hurtowników i detalistów pod hasłem "Nata w Natarciu".

natadobre



Zmienioną identyfikację marki przygotowała agencja Czarny Tulipan, a koncepcję jej pozycjonowania i kreację kampanii reklamowej - agencja Mediafocus.

  • Więcej informacji:
  • Nata

Dołącz do dyskusji: Nata: Czystość z pierwotnej natury

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl