Nata: Czystość z pierwotnej natury
Na outdoorze i w punktach sprzedaży trwa relaunchowa kampania reklamowa wody mineralnej Nata. Akcja promuje zmieniony wizerunek marki, która ma nową nazwę, butelkę i logo.
Kampania wody mineralnej Nata reklamuje jej nową nazwę, która przed relaunchem brzmiała Nata Aqua. Marka zmieniła też butelkę, etykietę i logo. Akcja pod hasłem "Czystość z pierwotnej natury" opiera się na motywie specyficznej ewolucji i polodowcowego pochodzenia brandu, co wzmacnia jego nowy claim: "Woda mineralna sprzed milionów lat". Odświeżona marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.
Akcja od początku sierpnia jest prowadzona głównie w regionie pomorskim, obejmując outdoor (billboardy, mobile i nośniki typu jet bike), punkty sprzedaży oraz działania motywacyjne dla hurtowników i detalistów pod hasłem "Nata w Natarciu".
Zmienioną identyfikację marki przygotowała agencja Czarny
Tulipan, a koncepcję jej pozycjonowania i kreację kampanii
reklamowej - agencja Mediafocus.
Dołącz do dyskusji: Nata: Czystość z pierwotnej natury