Natalia Paczóska: z Sare do GetResponse
GetResponse, dostawca usług email marketingowych, poszerza zespół menadżerski. Nowym brand managerem została Natalia Paczóska.
Paczóska będzie odpowiadała za planowanie, prowadzenie i analizę promocyjnych oraz wizerunkowych działań marketingowych polskiej wersji GetResponse.
Z branżą marketingową Paczóska związana jest od 9 lat. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego na stanowisku project managera, gdzie odpowiadała za organizację imprez, szkoleń oraz konkursów.
Przez ostatnie dwa lata Paczóska pracowała na stanowisku marketing managera w Sare – firmie z branży email marketingowej – i była odpowiedzialna m.in. za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, w tym promocji sprzedaży, pozyskiwania partnerów biznesowych oraz działań public relations.
Dołącz do dyskusji: Natalia Paczóska: z Sare do GetResponse