"National Geographic" najlepszy
NG wybrany został "Magazynem Roku"
NG wybrany został "Magazynem Roku" . Dla jurorów decydujące znaczenie miały nie tylko wyjątkowość magazynu i niezwykle wysoka jakość jego strony redakcyjnej, szaty graficznej, czy staranny dobór zamieszczanych reklam, ale również pozytywny wpływ "National Geographic" na zbliżone tematycznie czasopisma na polskim rynku wydawniczym.
Pomimo wzrostu ceny magazynu, jego sprzedaż utrzymywała się w 2001 roku na wysokim poziomie około 189 tysięcy egzemplarzy miesięcznie. Pod względem czytelnictwa, porównując pierwsze półrocze roku 2001 (2,85%), z pierwszym półroczem 2002 (3,61%) "National Geographic" odnotował około 40% wzrost.
Oliver Voigt, Prezes G+J Polska: "Tytuł "Magazynu Roku" jest dla nas zarówno wyróżnieniem, jak i wyzwaniem. Będziemy nadal konsekwentnie realizować naszą strategię i przyczyniać się do rozwoju polskiego rynku wydawniczego".
Dołącz do dyskusji: "National Geographic" najlepszy