SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych

W sierpniu br. w segmencie miesięczników podróżniczych dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Zyskały tylko „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w sierpniu 2016 roku wyniosła 29 812 egz. Była ona o 8,42 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 19 037 egz., po spadku o 13,70 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 10,82 proc. i uplasował się na poziomie 10 850 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP

sierpień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

41 000

29 992

29 812

46 500

32 950

32 554

-8,42%

NG Traveler

32 300

19 037

19 037

34 000

22 060

22 060

-13,70%

Podróże

23 500

12 182

10 850

24 155

12 032

9 791

10,82%

W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Podróże” - było to 5,48 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

41 000

29 992

29 812

41 700

30 867

30 589

-2,54%

NG Traveler

32 300

19 037

19 037

34 300

20 041

20 006

-4,84%

Podróże

23 500

12 182

10 850

24 300

13 499

11 479

-5,48%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
A POZNAJ ŚWIAT??!!
0 0
odpowiedź