NBA w YouTube
National Basketball Association (NBA) - amerykańska zawodowa liga koszykówki - uruchomiła swój kanał w serwisie YouTube.
Usługa została uruchomiona w poniedziałek 26 lutego. Na kanale można obejrzeć najważniejsze ligowe wydarzenia, a także zamieszczane przez użytkowników klipy wideo z ich własnymi koszykarskimi zagraniami.
Wraz ze startem kanału zorganizowano konkurs „Post Up the NBA”, w którym fani mogą prezentować swoje umiejętności koszykarskie społeczności YouTube. Użytkownicy będą mogli głosować na najlepsze ich zdaniem wsady czy rzuty do kosza. Zwycięskie klipy będą prezentowane w trakcie cotygodniowego programu „NBA Top 10 on YouTube”.
Dzięki programowi „Claim Your Content” NBA będzie miało możliwość usunięcia z YouTube nieautoryzowanych klipów wideo.
W listopadzie ubiegłego roku YouTube zawarł podobne rozumienie z National Hockey League (NHL) – amerykańską zawodową ligą hokeja. Poza YouTube, skróty z meczów ligi NBA będą także rozpowszechniane na różnych innych stronach sieci Google AdSense.
Google wcześniej testowało ten model dystrybucji wideo wspólnie z takimi firmami medialnymi jak MTV Networks czy Sony BMG Music Entertainment.
Dołącz do dyskusji: NBA w YouTube