NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie
NBA rozszerza w tym sezonie swoje działania marketingowe na Europę i pozyskał londyńską agencję Saatchi & Saatchi jako partnera reklamowego, aby udostępnić swoją platformę europejskim odbiorcom. Ich pierwszy wspólny projekt zostanie uruchomiony w październiku.
NBA jest obecna na arenie międzynarodowej, oferując gry dostępne w 215 krajach i terytoriach oraz ma jedną z największych grup fanów w mediach społecznościowych na świecie. Oprócz świętowania swojego wpływu na kulturę na przestrzeni lat, amerykańska liga koszykówki stara się budować większe zaangażowanie i znaczenie wśród swoich europejskich fanów.
Agencja ma pomóc NBA w kontaktach z fanami koszykówki w całej Europie. Saatchi&Saatchi London przygotuje w związku z tym kampanię digitalową, która ma ruszyć w październiku br.
W wydanym komunikacie poinformowano, że NBA „chce zbudować większe zaangażowanie i znaczenie wśród swoich europejskich fanów”.
Agencja została wybrana w przetargu obsługiwanego bezpośrednio przez klienta. Dotychczas NBA nie miało agencji do obsługi na rynku europejskim.
Dołącz do dyskusji: NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie