NBP szuka firmy, która wykona film promujący Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski zaprosił firmy producenckie do składania ofert na produkcję filmu promocyjnego, dotyczącego Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Fabuła filmu ma dotyczyć wojennych i powojennych losów polskiego złota. Ma to być film historyczny, zrealizowany w technologii VR (360 stopni 3D). NBP oczekuje, że będzie zrealizowany z takim zamysłem, aby widz mógł przenieść się w czasie do czasów, w których toczy się historia fabuły, być częścią tamtego okresu, być czynnym obserwatorem przedstawianej historii. „ fabuła ma być niedopowiedzianą historią polskiego złota z tzw. „furtką” - dowiedz się więcej, odwiedź Centrum Pieniądza w Warszawie. Film ma pozostawić wrażenie niedosytu u widza i chęć poznania zakończenia historii w Centrum Pieniądza” - napisano w zaproszeniu.
Produkcja ma trwać maksymalnie 2 minuty.
Bank nie podaje obecnie, gdzie film będzie emitowany.
Wybrana firma ma go przygotować do 10 grudnia br.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecydują: w 60 proc. atrakcyjność wstępnego scenariusza, w 40 proc. zaproponowana cena.
Dołącz do dyskusji: NBP szuka firmy, która wykona film promujący Centrum Pieniądza