Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim
Agencja Havas Warsaw po wygranym przetargu przejmie od 2012 Agency obsługę kreatywną platformy nc+. Platforma przy wybranych projektach będzie też współpracowała ze 180heartbeats + Jung v Matt.
Do przetargu ogłoszonego w listopadzie ub.r. nc+ zaprosiła agencje 180heartbeats + Jung v Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland. - O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+ - komentuje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy.
Havas Warsaw będzie odpowiadała za przygotowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych nc+ we wszystkich kanałach komunikacji, bieżącą obsługę oraz realizację działań marketingowych. Przed agencją postawiono zadanie stworzenia nowej platformy komunikacyjnej marki nc+.
Poprzednio przez prawie dwa lata w reklamach platformy i jej własnych kanałów występowali aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk. Zadebiutowali w kampanii z okazji 21-lecia Canal+ w Polsce, a ostatnio świąteczną i poświąteczną ofertę promowali razem z wiszącym Świętym Mikołajem.
Koncepcję kreatywną opartą na ich wizerunku przygotowała 2012 Agency, która od jesieni 2015 roku po wygranym przetargu zajmowała się obsługą reklamową nc+.
Niebawem nc+ podpisze też osobną umowę projektową z 180heartbeats + Jung v Matt, w ramach której agencja będzie realizowała dla platformy wybrane projekty komunikacyjne.
Na koniec września ub.r. nc+ miała 2,108 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim