Neckermann: Dobre wakacje trzymają cały rok (wideo)
Pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” ruszyła kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Akcję przygotowały firmy Labcon, Time Code i Value Media.
Nowa kampania Neckermanna pokazuje, jak mocne wrażenia pozostawiają wakacje zorganizowane przez tę firmę. W akcji wykorzystywanych jest 6 zabawnych spotów, które reklamują poszczególne kierunki turystyczne z oferty Neckermanna.
– Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z nami to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop – to fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą żyje się przez cały rok – mówi Rafał Grunwald, dyrektor marketingu i e-commerce Neckermann Polska.
Akcja pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” od 7 marca obejmuje telewizję (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP), internet (m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, serwisy społecznościowe, sieci afiliacyjne) oraz prasę („Polityka”, „Forum”, „Newsweek”).
Strategię kampanii przygotowała agencja Labcon, spoty wyprodukowała firma Time Code, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Neckermann: Dobre wakacje trzymają cały rok (wideo)