SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neon Shake promuje Work Service w social mediach

Agencja zatrudnienia Work Service rozszerzyła współpracę z Neon Shake Advertising o obsługę marki na Facebooku.

Neon Shake Advertising współpracuje z Work Service już od 1,5 roku. Do tej pory agencja zajmowała się obsługą reklamową. Obecnie prowadzi także profil klienta na Facebooku, dotychczas obsługiwany przez wewnętrzny dział firmy.

– Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dot. obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów - mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising.

Zespół agencji zajmuje się strategią, tworzeniem treści, przygotowywaniem akcji kreatywnych, obsługą graficzną i moderacją. Za przygotowywanie treści odpowiadają Tomasz Kurek, Kamil Kuć i Przemysław Lorenc, a cały projekt koordynują account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic.

Dołącz do dyskusji: Neon Shake promuje Work Service w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl