Nescafé odświeża logo i ujednolicą identyfikację (wideo)
Koncern Nestlé wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną swojej marki kawowej Nescafé. Wizerunek jest oparty na odświeżonym logotypie i haśle „Wszystko zaczyna się z Nescafé!”.
W nowym logo Nescafé pojawiła się zmieniona czcionka oraz czerwony apostrof nad literą „e”. Z kolei charakterystyczny dla marki kubek będzie miał nieco inny kształt - jego uchwyt będzie tworzył apostrof taki jak w nazwie brandu.
Jednocześnie zmienił się design wszystkich opakowań kaw Nescafé, a te najpopularniejsze - Classic i Sensazione Créme - pojawiły się w większych opakowaniach. W Polsce wspierała to reklama stylizowana na słynną scenę z filmu „Psychoza” (zobacz szczegóły).
Zmiany w identyfikacji Nescafé są wprowadzane na wszystkich 180 rynkach, na których dostępna jest ta marka.
Zmodyfikowaną identyfikację zaprojektowała agencja CBA Design Paris.
Dołącz do dyskusji: Nescafé odświeża logo i ujednolicą identyfikację (wideo)