SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix zamówił drugi sezon reality show „Squid Game: Wyzwanie”

6 grudnia Netflix zaprezentował finał pierwszego sezonu show „Squid Game: Wyzwanie”, inspirowanego najpopularniejszym serialem platformy o tym samym tytule, a już wiadomo, że powstanie drugi sezon kontrowersyjnego programu.

„Squid Game: Wyzwanie”, Netflix „Squid Game: Wyzwanie”, Netflix

Pisaliśmy tutaj o prowadzonych castingach dla uczestników drugiego sezonu, ale dopiero teraz Netflix oficjalnie ogłosił zamówienie kolejnego sezonu programu, w którym uczestnicy walczą o 4,56 mln dolarów (największa nagroda w historii telewizyjnych konkursów), wykonując zadania znane z serialu. O kontrowersjach wokół programu przeczytacie tutaj.

W pierwszym sezonie wzięło udział 456 graczy. Producentem show jest niezależne brytyjskie Studio Lambert i The Garden. W procesie produkcyjnym napotkano kilka problemów. W brytyjskich i amerykańskich publikacjach szczegółowo opisano trudności występujące podczas kręcenia show, kiedy na początku roku mróz w Wielkiej Brytanii spowodował komplikacje podczas pracy w Cardington Studios, czyli dawnej bazie Królewskich Sił Powietrznych w Bedford. Netflix potwierdził, że 3 z 456 graczy udzielono pomocy medycznej podczas realizacji zadania „Red Light, Green Light”, w którym gracze muszą uniknąć konfrontacji z groźną robotyczną lalką.

Rzeczniczka platformy poinformowała wówczas, że podczas realizacji zdjęć zachowano „wszelkie odpowiednie środki ostrożności”, z kolei amerykański serwis Deadline ujawnił, że brytyjski sektor ds. zdrowia i bezpieczeństwa przypomniał producentom, aby odpowiednio zaplanowali scenariusz programu i poszczególnych zadań, ale ostatecznie zdecydował, że dalsze działania nie są konieczne.

Cały sezon „Squid Game: Wyzwanie”, podobnie jak i serial „Squid Game” dostępne są na Netfliksie.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

Dołącz do dyskusji: Netflix zamówił drugi sezon reality show „Squid Game: Wyzwanie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl