SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia zapowiada rewolucję w szerokopasmowym internecie

Spółka telekomunikacyjna Netia chce do końca roku mieć 200 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu - poinformowali przedstawiciele firmy.

Około 65 tys. nowych klientów firma chce zdobyć dzięki trzem promocjom i związanymi z nimi kampaniami reklamowymi.

"W tej chwili mamy około 135 tys. klientów korzystających z dostępu do szerokopasmowego internetu. Liczymy, że do końca roku, dzięki tej i dwóm kolejnym promocjom, ich liczba liczba wzrośnie do 200 tys." - powiedział dyrektor ds. operacyjnych Bertrand Le Guern.

W poniedziałek, 9 lipca ruszyła kampania promocyjna Netii, która potrwa do końca miesiąca. W jej ramach firma oferuje szerokopasmowy dostęp do internetu w opcji 1 Mbit/s, lub 2 Mbit/s. Przez pierwszy rok usługa ma być darmowa (formalnie opłata wyniesie 4 grosze miesięcznie, które klient zapłaci wraz z pierwszym rachunkiem). Późniejsza opłata będzie zależna od długości całej umowy (24 lub 36 miesięcy) i opcji (1 lub 2 Mbit/s).

W przypadku umowy na Internet, w szybkości 1Mbit/s na 36 miesięcy, opłata miesięczna (między 13 a 36 miesiącem umowy) wyniesie 49 zł miesięcznie. Według firmy to najtańsza oferta na rynku.

Opłaty miesięczne za Internet w ofercie ważnej od 9 do 31 lipca 2007 r.

Prędkość

Umowa na 36 miesięcy

Umowa na 24 miesiące


Od 1. do 12. miesiąca

Od 13. do 36. miesiąca

Od 1. do 6. miesiąca

Od 7. do 24. miesiąca

2 Mbit/s



0 zł

94 zł

0 zł

109 zł



1 Mbit/s



0 zł

49 zł

0 zł

59 zł

"Naszym celem jest związanie z nami na długi okres czasu lojalnych klientów. Liczymy na to, że będą zainteresowani dodatkowymi płatnymi usługami" - powiedział dyrektor ds. strategii Piotr Czapski.

"Promocji na sam Internet już nie będzie. Kolejne promocje będą wiązały internet z innymi usługami, np. głosowymi" - powiedział Bertrand Le Guern.

Netia informowała wcześniej, że planuje zdobyć 1 mln klientów usług szerokopasmowych w ciągu 3 lat. Według Le Guerna 80% z nich będzie korzystało też z usług głosowych firmy.

Netia miała 37,85 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 roku wobec 10,78 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 204,39 mln zł wobec 218,38 mln zł rok wcześniej.

  • Więcej informacji:
  • Netia

Dołącz do dyskusji: Netia zapowiada rewolucję w szerokopasmowym internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl