SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

New Gravity włączona do holdingu Brand New Galaxy

New Gravity, software house automatyzujący procesy biznesowe, dołącza do Brand New Galaxy. To już ósma spółka wchodząca w skład tej niezależnej platformy holdingowej, zrzeszającej agencje o profilu marketingowym i technologicznym.

New Gravity to istniejąca od dwóch lat spółka technologiczna, która automatyzuje procesy biznesowe klientów przez analizę i integrację systemów IT oraz bezpieczną synchronizację dużych zbiorów danych. Zapewnia również kompleksowe rozwiązania e-commerce dla klientów działających online i offline. Projektuje oraz utrzymuje systemy dla obsługi magazynów, systemy e-commerce i integracji danych oraz tworzy m.in. aplikacje mobilne.

Spółką zarządzają Michał Szymczak (CEO) oraz Radosław Śmigasiewicz (managing director).

- Dołączenie New Gravity to silne wzmocnienie BNG w obszarze technologii, szczególnie w retail. Zgodnie z założeniami, kontynuujemy strategię wielowymiarowego rozwoju, zakładającej m.in. połączenie ekspansji geograficznej z ciągłym poszerzaniem kompetencji Brand New Galaxy - komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Zespół New Gravity liczy prawie 30 specjalistów, pracujących w Poznaniu, Warszawie i Suwałkach.  

Osiem spółek w BNG

Dotychczas New Gravity działała jako samodzielny podmiot, ale teraz została włączona w struktury Brand New Galaxy jako ósma spółka działająca w ramach holdingu.

Brand New Galaxy zatrudnia obecnie ponad 270 specjalistów. Obok New Gravity, w skład hubu wchodzą: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.

 

Dołącz do dyskusji: New Gravity włączona do holdingu Brand New Galaxy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl