SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Newsweek: 20 tys. pobrań aplikacji na iPada

W październiku ubiegłego roku Newsweek uruchomił swoje wydanie w wersji zaprojektowanej specjalnie na tablety iPad. Ze sklepu App Store aplikację pobrało już prawie 20 tys. użytkowników.

W aplikacji Newsweek udostępnił treści z wydania drukowanego w wersji zaprojektowanej specjalnie na iPada, w formacie dostosowanym do ekranu tabletu.

Wydanie jest podzielone na sekcje zgodne z działami tygodnika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej oraz materiały dodatkowe, m.in. galerie zdjęć, materiały audio, autorskie reportaże wideo oraz elementy interaktywne wykorzystywane w tekstach, mapach czy infografikach. Dodatkowym elementem jest sekcja "Wiadomości" aktualizowana o najnowsze informacje z kraju i ze świata.

Newsweek podaje, że jego aplikację na iPada pobrało od czasu startu niemal 20 tys. użytkowników, a poszczególne wydania sprzedają się średnio w liczbie 700 egzemplarzy.

Przez pierwsze trzy miesiące wyłącznym partnerem reklamowym aplikacji była Mazda Motor Poland, która promowała w wydaniu Mazdę 6. Kolejnym klientem reklamowym jest Grupa Żywiec, która w kilku kolejnych wydaniach iPadowych będzie informować o promocji Heineken, w której do wygrania są m.in. bilety VIP na finał UEFA Champions League w Londynie.

Dołącz do dyskusji: Newsweek: 20 tys. pobrań aplikacji na iPada

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ahahahaha
a 30 dziennikarzom zaproponowali zwolnienie sie :0 a jak nie chca odprawy tobeda grupowe zwolenienia :D
0 0
odpowiedź