„Newsweek Polska” bardziej podobny do wersji amerykańskiej
Tygodnik „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) ukazał się w poniedziałek w nowej szacie graficznej. Zastosowane w niej zostały rozwiązania znane z amerykańskiej edycji tygodnika, dzięki czemu polski „Newsweek” stał się bliższy wydaniu z USA.
Zmiany objęły czcionki, leady i ramki, a tygodnik ma inne łamanie tekstu. Jak podkreśla wydawca, „Newsweek” w nowej odsłonie jest bardziej przejrzysty.
Nowy layout przygotowała redakcja pisma pod kierownictwem Dominiki Szczechowicz, dyrektor artystycznej tytuły.
Jednocześnie zaszły zmiany w kierownictwie redakcji. Z przyczyn osobistych ze stanowiska zastępcy redaktora naczelnego zrezygnował Aleksander Kaczorowski, pozostaje jednak publicystą pisma. Na razie nie została podjęta decyzja, kto go zastąpi. Zastępcami redaktora naczelnego „Newsweeka” Wojciecha Maziarskiego pozostają Anna Moczulska i Marcin Mastalerz.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” bardziej podobny do wersji amerykańskiej