ViacomCBS NickWatch wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch
ViacomCBS Networks International w przyszłym roku wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch. Przeznaczone dla rodzin z dziećmi urządzenie typu wearable ma zapewnić rozrywkę, edukację i komunikację w jednym.
NickWatch zaoferuje dzieciom bezpośrednią komunikację z rodziną i przyjaciółmi (poprzez wiadomości tekstowe i połączenia głosowe), zapewni dostęp do licznych rozrywek związanych z marką Nickelodeon. Urządzenie pełnić będzie także rolę edukacyjną, a także będzie promować aktywność fizyczną u dzieci.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dostępna będzie również funkcja mapy, która pozwoli opiekunom i członkom rodziny zobaczyć lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym za pomocą GPS, Wi-Fi i wież komórkowych.
- ViacomCBS znane jest ze swojego portfolio kultowych marek, które przez dekady kształtowały bieżące wydarzenia i popkulturę. NickWatch to kamień milowy - pierwsze urządzenie smart, które wykorzystuje siłę naszych marek konsumenckich. Ten strategiczny produkt jest odzwierciedleniem DNA marki i jej treści. Chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję wiodącego partnera komercyjnego z różnymi możliwościami kontaktu z konsumentem, oferując nowe, wciągające doświadczenie - komentuje Raffaele Annecchino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Networks International.
NickWatch został opracowany we współpracy z Watchinu, izraelskim startupem technologicznym, który zbudował i będzie obsługiwał urządzenie poprzez umowę licencyjną z VCNI.
Smartwatch trafi na rynek w przyszłym roku
Urządzenie zostało zaprezentowany przez ViacomCBS Networks International podczas Mobile World Congress w Barcelonie. NickWatch ma zostać wprowadzony na rynek w 2022 roku.
Każdy egzemplarz smartwatcha będzie sprzedawany z obudową na smartwatcha, dwiema opaskami (jedną z graficznymi elementami przedstawiającymi bohaterów kreskówek i drugą opaską premium dla dorosłych) oraz ładowarką LED z motywem wybranej postaci.
Jak informuje ViacomCBS Networks International, ceny, partnerzy detaliczni i dystrybucyjni, jak również dostępność na rynku, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.
W 2020 roku przychody ViacomCBS wyniosły 25,28 mld dol. w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Za to w samym czwartym kwartale 2020 roku koncern odnotował wzrost przychodów na poziomie 3 proc., wyniosły 6,84 mld dol. Zysk netto z działalności operacyjnej w ub.r. wyniósł 2,3 mld dol., co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dol.
Dołącz do dyskusji: ViacomCBS NickWatch wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch