Nielsen przebudowuje dział client service. Na czele dwóch zespołów Adam Rybarczyk i Michał Buszko
Z początkiem września dział obsługi klienta Television Audience Measurement w Nielsenie pracuje w nowej strukturze. Powstały dwa zespoły, za które odpowiadają: Adam Rybarczyk i Michał Buszko
W ramach nowej organizacji działu funkcjonują dwa zespoły: jeden odpowiedzialny za współpracę z nadawcami, operatorami kablowymi i producentami telewizyjnymi, drugi za współpracę z domami mediowymi, reklamodawcami i audytorami.
Szefem pierwszego zespołu został Adam Rybarczyk, od wielu lat związany z branżą mediową. Prowadził m.in. w projekty związane z monitoringiem reklamy oraz wykorzystaniem danych pochodzących ze ścieżki zwrotnej dekoderów cyfrowych.
Na czele drugiego zespołu stanął Michał Buszko, który dołączył do Nielsen Media na początku sierpnia br.. Przez prawie 12 lat zdobywał swoje doświadczenie pracując w domach mediowych w Warszawie i w Londynie (Wavemaker, MediaCom), gdzie prowadził projekty dotyczące rozwoju wideo w Polsce i na całym świecie (np. Addressable TV, czy też z łączenie danych tradycyjnej telewizji z danymi internetowymi).
Oba zespoły będą ze sobą ściśle współpracować, a ich szefowie będą też zaangażowani w prace nad nowymi projektami Nielsen Media.
Dołącz do dyskusji: Nielsen przebudowuje dział client service. Na czele dwóch zespołów Adam Rybarczyk i Michał Buszko