Niestandardowa promocja na uczelniach
Clear Channel Poland przeprowadza niestandardową promocję na uczelniach
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła niestandardową promocję jednego ze swoich dedykowanych rozwiązań reklamowych - sieci na uczelniach, która obejmuje ławki i stojaki rowerowe zlokalizowane na uczelniach.
Promocja rozpoczęła się na początku sierpnia i potrwa do 9 września br. Objęła działania z zakresu marketingu bezpośredniego i PR.
- W komunikacji marketingowej zdecydowaliśmy się na wykorzystanie mixu narzędzi promocyjnych, tak aby uzyskać efekt synergii. Kampania miała na celu przypomnienie reklamodawcom - jeszcze przed wrześniowym powrotem uczniów do szkół - o dostępności takiego produktu w naszej ofercie. Jednocześnie służy budowaniu jego wizerunku, jako atrakcyjnego nośnika reklamowego jeśli chodzi o dotarcie do trudnej dla reklamodawców grupy młodych ludzi - wyjaśniła Agata Kurek-Stec, Specjalista ds. Komunikacji Clear Channel Poland.
W pierwszym etapie kampanii, do ściśle wyselekcjonowanej grupy klientów rozesłany został e-mailing pod hasłem "Siadaj wygodnie! Parkuj swobodnie!", który w animowanej formie prezentował produkt i jego zalety. Informacje o sieci znalazły się również na stronie internetowej http://www.clearchannel.com.pl/ w sekcji: Nośniki niestandardowe / Sieć na uczelniach.
W związku z promocją sieci ławek i stojaków rowerowych firma Clear Channel Poland zaangażowała się w sierpniową promocję filmu "Ławeczka". W kampanii outdoorowej wykorzystano prawie 200 powierzchni citylightów w 8 głównych miastach Polski.
- Zdecydowaliśmy się promować ten film m.in. ze względu na jego tytuł, który świetnie koresponduje z jednym z nośników znajdujących się w sieci na uczelni - ławką. Ponadto mieliśmy możliwość zaprezentowania samego produktu, a wiec ławeczki wraz z ekspozycja reklamową na uroczystej, warszawskiej premierze. - dodała Agata Kurek-Stec.
26 sierpnia br., trzy ławeczki Clear Channel Poland, będące nośnikiem reklamowym, zaprezentowane zostały w holu kina Relax. Tam miała miejsce uroczysta, warszawska premiera filmu. Uświetnili ją swoją obecnością zarówno twórcy, jak i odtwórcy głównych ról: Jolanta Fraszyńska oraz Artur Żmijewski. Zaproszeni goście mogli skorzystać z ławeczek tak przed premierą filmu, jak również po niej w trakcie bankietu w klubie NOBO.
Po premierze, ławki Clear Channel Poland będzie można jeszcze zobaczyć w trzech warszawskich kinach: Atlantic (ul. Chmielnej), Femina (AL. Solidarności) oraz Silver Screen (ul. Puławska) aż do 9 września br. Na layoutach znajduje się kadr z filmu oraz informacja o Patronacie Medialnym firmy Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa promocja na uczelniach