Nietypowa kampania Heyah zakończona
Dobiegła końca rozpoczęta 1ego grudnia 2005 internetowa kampania 'Heyah święta'.
Akcja prowadzona na serwisach www.hip-hop.pl, www.pora.pl, www.mp4.com.pl oraz www.PCarena.pl była o tyle unikatowa iż na potrzeby wiodącego motywu Heyah „zdrabniamy”, zmieniony został content stron WWW.
„Zdrobnione zostały nie tylko nazwy poszczególnych działów, belek czy menu, lecz również grafiki, logotypy oraz nazwy serwisów” – mówi Rafał Szychowski z działu internetowego ARBOmedia Polska. „Przykładowo, internauta wchodząc na witrynę HIP-HOP.pl widzi HIP-HOPik.pl, na pora.pl - porka.pl, mp4.com.pl to mp4czwóreczka.com.pl. Działy takie jak BREAKDANCE czy SPORT przybrały nazwy BREAKDANSIK i SPORCIK, newsy to newsiki, hity to hiciorki.
Oprócz zmiany wyglądu i zawartości witryn, umieszczono na nich RECTANGLE FX ze streamingiem video zakodowanym we flashu, dzięki czemu 30 sekundowy spot reklamowy znany z telewizji pojawiał się na stronach głównych poszczególnych serwisów. Użytkownik mogli przewinąć i zatrzymać film w dowolnym momencie, a także zapisać go na swoim dysku. Statystyki adserwerowe pokazują, że ta ostatnia opcja cieszy się dużym powodzeniem wśród internautów.
Równolegle z akcją specjalną prowadzona jest odsłonowa część „Heyah święta”. Wykorzystano tu standardowe formy reklamowe, jak Top-Layer z billboardem. Dzięki temu, że pojawiają się one na wielu witrynach, w tym także w ARBOzasięgu PREMIUM, przekaz dociera do znacznie większej ilości internautów i możliwe jest jego utrwalenie. Kampania „Heyah święta” jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników nie tylko „zdrobnionych witryn” – podsumowuje Rafał Szychowski.
Nad kreacją czuwała agencja interaktywna Engine. Internetową część kampanii zaplanował dom mediowy OMD Digital, za jej obsługę odpowiadał ARBOmedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Nietypowa kampania Heyah zakończona