Niewiele firm korzysta z usług wyspecjalizowanych agencji na wypadek kryzysu w sieci
Tylko 6% przedsiębiorstw przygotowuje się do sytuacji kryzysowych korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w Internecie - wynika z badania Homo Homini.
Zdecydowana większość firm (83%) uznaje za wystarczające posiadane, wewnętrzne procedury postępowania antykryzysowego.
Tylko niewielka część przedsiębiorstw przygotowuje się do kryzysów z pomocą firm czy agencji, wyspecjalizowanych w działaniach w internecie i mediach społecznościowych - deklaruje to zaledwie 6% badanych firm.
Badanie wykazało także, że większość firm (93%) aktywnie monitoruje internet w poszukiwaniu wzmianek o swoich markach. Jednocześnie 41% z nich nie prowadziło żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.
Badanie zostało realizowane przez Instytut Homo Homini dla agencji social mediowej Think Kong w dniach 7 maja - 6 czerwca 2012 r., na próbie 250 przedsiębiorstw podzielonych na pięć równolicznych grup branżowych (50 jednostek), reprezentujących sektory medycyna/farmacja, finanse, budownictwo i nieruchomości, przemysł i retail.
Dołącz do dyskusji: Niewiele firm korzysta z usług wyspecjalizowanych agencji na wypadek kryzysu w sieci