Niezależne i pomysłowe kobiety reklamują szampan Veuve Clicquot (wideo)
Ekskluzywna francuska marka szampana Veuve Clicquot po raz pierwszy promuje się w mediach cyfrowych. Kampania obejmuje spoty adresowane do pokolenia millenials oraz serię GIF-ów w serwisach społecznościowych.
Całość kampanii została przygotowana przez należącą do Publicis Groupe agencję Rokkan, a jej głównym elementem są trzy reklamowe spoty. Jako bohaterki występują w nich młode, niezależne i pełne inwencji kobiety udowadniające, że najwyższej jakości szampan nie jest zarezerwowany wyłącznie na specjalne okazje. Może być też napojem ułatwiającym negocjacje, gwarantującym dobrą zabawę i pomagającym zrobić wrażenie na innych osobach.
Brian Carley, szef kreatywny Rokkan wyjaśnia w rozmowie z serwisem Adweek, że kampania ma nawiązywać do Barbe-Nicole Ponsardin, znanej też jako Madame Clicquot, która na początku XIX stulecia ubiegłego wieku rozpoczęła wraz ze swoim szampanem drogę na szczyt najbardziej luksusowych marek na świecie.
Startując z nową kampanią Veuve Clicquot po raz pierwszy wkroczyła w obszar reklamy cyfrowej. Oprócz wspomnianych spotów w internecie publikowana jest także seria animacji w formacie GIF promujących francuskiego szampana.
Dołącz do dyskusji: Niezależne i pomysłowe kobiety reklamują szampan Veuve Clicquot (wideo)
Dear Sir / Madam,
We are interested in buying your product:
Please give us your price list quote
PRICE F.O.B, Felixstowe, USD
Minimum quantity to order:
Payment terms :
Loading port:
Please give me the quotation by email to (rahid_chemicalsgroups@hotmail.com) as this is the only way faster to get to us.
Thank you,
Sincerely
Omar Rashid.