Nikon: Kiedy liczą się ułamki sekund
Agencja Paralotna przygotowała telewizyjny spot sponsorski i jestodpowiedzialna za adaptację w Polsce kampanii reklamującej nowemodele aparatów cyfrowych COOLPIX oraz lustrzanek D3 i D300 firmyNikon.
W przypadku aparatów COOLPIX komunikacja oparta jest naeksponowaniu szybkości działania aparatu i wielkości matrycy.
Hasło tej części to "Kiedy liczą się ułamki sekund", a layoutjest adaptacją kampanii prasowej dostarczonej przez NikonEurope.
Równolegle do kompaktów cyfrowych w prasie ukazują się reklamynowych produktów Nikona - lustrzanek D3 i D300.
Jako wsparcie promocji agencja Paralotna przygotowała spotsponsorski (TVN,TVN24), kampanię internetową (gadu-gadu), orazszeroki wachlarz reklam prasowych (Gazeta Wyborcza, Wprost,Polityka, Przekrój, Newsweek, Gala, VIVA!, Wysokie Obcasy, Logo,Men's Health, Playboy, Forbes, Focus, oraz prasa foto ikomputerowa).
Czas trwania kampanii: listopad - grudzień 2007.
Osoby odpowiedzialne ze strony klienta: AgnieszkaBischoff/Magdalena Michalska
Autor pomysłu kreatywnego: Duval Guillaume/Paralotna
Art director: Adrian Dmoch
Copywriter: Krzysztof Walczuk
Account Manager: Radek Maciorowski
Hasło reklamowe: Kiedy liczą się ułamki sekund
Klient: Nikon Polska
Agencja: Paralotna
Branża: foto
Typ kampanii: ATL
Termin: listopad-grudzień 2007
Grupa docelowa: klienci zainteresowani zakupem produktów aparatówNikon
Dom mediowy: Guideline
Dom produkcyjny: Badi Badi
Manager projektu: Anna Ciepiela
Art director: Adrian Dmoch
Copywriter: Krzysztof Walczuk
Account: Radek Maciorowski
Scenariusz: Adrian Dmoch / Krzysztof Walczuk
Reżyseria: Adrian Dmoch / Krzysztof Walczuk
Zdjęcia: Gettyimages / Nikon
Montaż: Badi Badi
Muzyka: S. LUX - SNOW PARK.
Dołącz do dyskusji: Nikon: Kiedy liczą się ułamki sekund