Nikon promuje festiwal krótkich form filmowych (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pierwszej edycji Nikon Film Festival. Za kreację spotu odpowiada Walk Creative, zakupem mediów zajął się Maxus.
Celem kampanii jest wsparcie pierwszej edycji festiwalu krótkich form filmowych Nikon Film Festival. W konkursie chodzi o wyłonienie najlepszego filmiku o długości do 120 sekund, inspirowanego przewodnim hasłem „Jestem pełen emocji” oraz promocję filmowania aparatami cyfrowymi. Akcja reklamowa przebiega pod hasłem: „Nakręć film po swojemu, byle krótki”.
Kampania potrwa do końca stycznia 2014 roku i obejmie zasięgiem sieć kin Multikino, kanał Nikon Polska na YouTube oraz serwisy internetowe o fotografii i filmowaniu. Za kreację i produkcję spotu odpowiada Walk Creative. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Nikon promuje festiwal krótkich form filmowych (wideo)