Nokia uruchomiła kampanię promującą N96
W środę Nokia uruchomiła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową promującą wprowadzenie na tamtejszy rynek najnowszego smartfona firmy z serii N.
Kampanię pod nazwą 'Connected Fusion', która ma skupiać się na aparacie 5 megapikseli oraz możliwościach w zakresie gier i treści wideo telefonu N96, przygotowała agencja Lowe London - informuje serwis Brand Republic.
Większość działań w ramach kampanii ma koncentrować się na telewizji i internecie. Jak twierdzi Will Harris, dyrektor ds. marketingu w brytyjskim oddziale Nokii, zostanie ona przeprowadzona w tym samym stylu co poprzednie promujące telefony z serii N, czyli "mrocznym, zmiennym i mocnym".
Premierze telefonu towarzyszy uruchomienie przez Nokię mobilnego kanału telewizyjnego o nazwie Capsule 96. Brytyjscy użytkownicy N96 mogą począwszy od 1 października pobierać programy z ekskluzywnymi treściami rozrywkowymi pod adresem www.nokia.co.uk/n96.
Każdy z programów w ramach kanału będzie trwał 96 sekund. Będą one oferowały treści z takich kategorii jak motoryzacja, moda, gadżety, komedia, dom oraz kultura, a nowe odcinki będą pojawiały się co tydzień do końca listopada.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nokia uruchomiła kampanię promującą N96