„Normalne życie po 60” - jakie korzyści niesie podwyższenie wieku emerytalnego
W internecie ruszyła kampania społeczna pod hasłem ”Normalne życie po 60.”, której celem jest uświadomienie Polakom korzyści, jakie przyniesie podwyższenie wieku emerytalnego. Inicjatorami akcji, za której realizację odpowiadają agencje San Markos i Think Kong, są PKPP Lewiatan i Forum Młodych Lewiatana.
Kampania, która ma potrwać 4-6 tygodni, adresowana jest przede wszystkim do osób młodych. W ramach działań powstały profile akcji na Facebooku i Twitterze, gdzie internauci mogą odnosić się do poruszanej tematyki, zgłaszać własne propozycje i uzyskać odpowiedzi na pytania.
Dodatkowo w sieci rozpowszechniana będzie poniższa infografika pokazująca zalety podwyższenia wieku emerytalnego.
Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos we współpracy z agencją marketingu interaktywnego Think Kong.
Dołącz do dyskusji: „Normalne życie po 60” - jakie korzyści niesie podwyższenie wieku emerytalnego