Nowa broń mediów publicznych
Powstał Związek Pracodawców Mediów Publicznych
18 kwietnia 2005 r. członkowie Zgromadzenia Założycielskiego podjęli jednomyślnie uchwałę o powołaniu do życia organizacji pracodawców pod nazwą Związek Pracodawców Mediów Publicznych.
Media publiczne chcą w ten sposób coraz skuteczniej wspólnie walczyć o swoje interesy - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.
W spotkaniu Komitetu Założycielskiego związku, które odbyło się w siedzibie Polskiego Radia SA w Warszawie, uczestniczyli członkowie zarządu Telewizji Polskiej SA, Polskiego Radia SA oraz wszystkich siedemnastu rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Oprócz uchwały w sprawie założenia organizacji pracodawców, uczestnicy Zgromadzenia Założycielskiego przyjęli projekt statutu związku.
W skład Komitetu Założycielskiego Związku Pracodawców Mediów Publicznych weszli: Stanisław Wójcik – członek Zarządu TVP SA, Piotr Frydryszek - prezes Zarządu Radia Merkury SA oraz Andrzej Siezieniewski – prezes Zarządu Polskiego Radia SA Komitet Założycielski reprezentuje Związek do momentu wyboru jego władz podczas pierwszego posiedzenia Zebrania Ogólnego.
„Dzięki związkowi będziemy mogli prezentować jedno stanowisko w istotnych dla nas kwestiach, jak też uczestniczyć w toku prac legislacyjnych, będących podstawą funkcjonowania nadawców publicznych w Polsce” – mówi Andrzej Siezieniewski Prezes Zarządu PR SA.
Dołącz do dyskusji: Nowa broń mediów publicznych