Nowa jakość w badaniach Outdooru
Spółka Polskie Badania Outdooru powołana
20 lutego 2004 roku została powołana spółka Polskie Badania Outdooru Sp. z o.o. Udziałowcami spółki są dwie firmy reklamy zewnętrznej Art Marketing Syndicate S.A. i Clear Channel Poland Sp. z o.o. Zakres działalności spółki obejmować będzie działalność badawczą w odniesieniu do nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia dalszych badań outdooru w Polsce. W działaniach tych PBO będzie korzystać ze wsparcia instytutu SMG/KRC Poland-Media SA oraz dorobku badawczego spółki PBRZ Sp. z o.o.
Powołanie spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych.
"Bardzo zależy nam na tym, aby rynek otrzymał tak długo oczekiwane narzędzie, jakim jest ujednolicony standard badań reklamy zewnętrznej. Dlatego projekt ten jest dla nas kluczowy" - mówi Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.
Dane o wartości kampanii będą dostępne od połowy marca. Od kwietnia klienci będą mogli kampanie autoryzować na platformie internetowej PBO, gdzie uzyskają certyfikat autoryzacyjny, potwierdzający wartość kampanii zakupionej u udziałowców spółki.
Prezesem Zarządu Spółki został Waldemar Kruk, w skład Rady Nadzorczej weszli Piotr Parnowski (Przewodniczący RN), Kalina Janicka, Anna Nowakowska-Godun oraz Sławomir Jędrzejewski .
Dołącz do dyskusji: Nowa jakość w badaniach Outdooru