Nowa kampania Antyradia
1 lutego 2006 r. ruszyła nowa kampania outdoorowa Antyradia 94 FM.
Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości marki i prezentacja nowego, zmodyfikowanego logotypu stacji. Tym samym zakończono ewolucję visualu
wywodzącego się z historycznego logo Radia 94, które przeistoczyło się w Antyradio 94 FM w czerwcu ubiegłego roku.
Nośnikami miesięcznej kampanii Antyradia są wielkoformatowe tablice 6x3m w starannie wybranych, strategicznych lokalizacjach na terenie aglomeracji warszawskiej. Oprócz logotypu na plakatach umieszczono trzy hasła definiujące wyrazisty charakter stacji: „Rock Honor Ojczyzna”, „200% Rocka” i „Niegrzeczne Dziecko Eteru”. Przygotowując kampanię Antyradio korzystało wyłącznie z własnego potencjału kreatywnego.
Antyradio to ponadregionalna sieć radiowa, której właścicielem jest grupa Ad.point - dostępna jest w Warszawie (94 FM), na Śląsku (106,4 FM), w Zagłębiu (89,8) oraz na Podbeskidziu (105,0 FM).
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Antyradia