Nowa kampania Carlsberga
"... Knock, knock Kto tam? Oczywiście Carlsberg - prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"
Najnowsza kampania wizerunkowa Carlsberga, konsekwentnie komunikuje międzynarodowy charakter marki i jej kluczowe wartości, jakimi są przyjaźń, otwartość i bliskość wszystkich, czerpiących radość ze wspólnego bycia w świecie Carlsberga.
Filarem kampanii jest spot reklamowy pt. "Knock, knock", który emitują wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, TVN i POLSAT. Idea filmu, a tym samym całej kampanii, stanowi kontynuację dotychczasowych działań wizerunkowych marki. Przesłanie jednoznacznie uświadamia odbiorcę, że Carlsberg to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie i utwierdza w przekonaniu, że niezależnie od tego kim się jest i gdzie się znajduje - w świecie Carlsberga nikt nigdy nie będzie sam.
"Knock,knock", to kontynuacja precyzyjnej strategii i idei, w bezpośredni sposób nawiązująca do spotu "Bell", z poprzedniej kampanii. Naczelnym przekazem jest, ponownie, świadomość globalnego charakteru marki i swoistych więzi łączących wszystkich jej konsumentów - mówi Mikołaj Ciaś, Brand Manager Carlsberga.
Oprawę muzyczną spotu stanowi ponadczasowy przebój "Celebration" w wykonaniu zespołu "Cool & The Gang".
Spot "Knock, knock" emitowany będzie w dwóch wersjach: 30 i 15 sek, a jego wzmocnienie stanowi 10 sekundowy spot "New drop", podkreślający fakt, że Carlsberg to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.
Kreację stworzyła agencja Saatchi & Saatci UK, adaptację Saatchi PL.
Zakupem mediów zajęła się Initiative Media.
Kampania potrwa do połowy lutego.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Carlsberga