SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Cropp Town

Po długim weekendzie rusza nowa kampania marki Cropp Town

Zdaniem Mariusza Kozak-Zagozda, dyr. marketingu "Cropp Town" kampania ta jest bardzo kontrowersyjna.

- Już w tej chwili w kilku miastach zabroniono ekspozycji wallboardów i reklamy na autobusach. Zapowiedziano także skargi o obrazę moralności - mówi Mariusz Kozak-Zagozda.
 
Akcja będzie trwała 2 miesiące.

Obejmie Warszawę, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Szczecin, Poznań, Śląsk, Zakopane.
 
Wybrano następujące formy reklamowe:
- wallboardy
- billboardy
- wiaty
- autobusy
- kina
- prasę
- radio
- eventy
- ulotki
- plakaty
- graffiti
- sms
- internet
- sklepy (witryny i wnętrza)
- Centra Handlowe
 
Autorami kampanii są:
grafika: Łukasz M., Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Mariusz Kozak-Zagozda
copy: Marcin W., Mariusz Kozak-Zagozda, Paweł Kmiecik
film, muzyka, radio: Robert Suszko
internet: Paweł Kmiecik, Tomek Klimkiewicz, Robert Suszko
eventy: Adrian Grycendler, Tomek Zamajski, Filip Piontecki
sklepy i Centra Handlowe: Rafał Dąbrowski, Filip Piiontecki, Robert Suszko
organizacja i nadzór nad kampanią: Tomek Gardziewicz, Marta Bieńkowska, Rafał Dąbrowski.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Cropp Town

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl