Nowa kampania Cropp Town
Po długim weekendzie rusza nowa kampania marki Cropp Town
Zdaniem Mariusza Kozak-Zagozda, dyr. marketingu "Cropp Town" kampania ta jest bardzo kontrowersyjna.
- Już w tej chwili w kilku miastach zabroniono ekspozycji wallboardów i reklamy na autobusach. Zapowiedziano także skargi o obrazę moralności - mówi Mariusz Kozak-Zagozda.
Akcja będzie trwała 2 miesiące.
Obejmie Warszawę, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Szczecin, Poznań, Śląsk, Zakopane.
Wybrano następujące formy reklamowe:
- wallboardy
- billboardy
- wiaty
- autobusy
- kina
- prasę
- radio
- eventy
- ulotki
- plakaty
- graffiti
- sms
- internet
- sklepy (witryny i wnętrza)
- Centra Handlowe
Autorami kampanii są:
grafika: Łukasz M., Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Mariusz Kozak-Zagozda
copy: Marcin W., Mariusz Kozak-Zagozda, Paweł Kmiecik
film, muzyka, radio: Robert Suszko
internet: Paweł Kmiecik, Tomek Klimkiewicz, Robert Suszko
eventy: Adrian Grycendler, Tomek Zamajski, Filip Piontecki
sklepy i Centra Handlowe: Rafał Dąbrowski, Filip Piiontecki, Robert Suszko
organizacja i nadzór nad kampanią: Tomek Gardziewicz, Marta Bieńkowska, Rafał Dąbrowski.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Cropp Town