Nowa kampania Cyfra+
CYFRA+ rozpoczęła kolejną sprzedażową kampanię reklamową
W poniedziałek 27 października 2003 r. ruszyła nowa sprzedażowa kampaniareklamowa CYFRY+. Prezentuje ona walory platformy oraz informuje o nowej ofercie zakupu CYFRY+.
Na potrzeby kampanii przygotowano nowe spoty telewizyjne i radiowe.Zachęcają one do skorzystania z promocji sprzedażowej CYFRY+, prezentującm.in. atuty platformy, bogactwo oraz różnorodność jej oferty programowej.Spoty zawierają informację o promocyjnych warunkach zakupu CYFRY+:aktywacja 29 zł zamiast 299 zł, antena satelitarna gratis, obniżone cenyabonamentu dla wszystkich pakietów (przez cztery miesiące cena już od 29zł). Oprócz tego w ramach promocji nowi Abonenci mogą nawet przez czterymiesiące oglądać za darmo CANAL+ MULTIPLEX lub HBO MaxPak. Specjalnąkorzyść - darmową opcję "Trzy wymiary Discovery" przez cały rok -przewidziano specjalnie dla tych, którzy zdecydują się na zakup pakietuPlatynowego, dającego najszerszy dostęp do oferty CYFRY+. Dodatkowąniespodzianką dla 5000 osób, które jako pierwsze podpiszą w listopadzieumowę na pakiet Platynowy, będą oryginalne piłki do koszykówki w prezencieod NBA.
Oprócz spotów reklamowych w kampanii wykorzystano ogłoszenia prasowe orazmateriały BTL rozmieszczone w punktach dystrybucji, informujące o oferciepromocyjnej. (ulotki, plakaty, wywieszki). Wsparciem dla akcji jestwizerunkowo-programowa kampania CANAL+ prowadzona w telewizji, radiu orazw prasie.
W kampanii CYFRY+ wykorzystane zostaną następujące media: telewizja (TVP1,TVP2, TVP3, TVN, TVN7), stacje radiowe (PR3, RMF FM, Radio Zet) dzienniki(Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Super Express, Fakt, Dziennik Sportowy,Metropol, Dzień Dobry), TV-guidy (Gazeta Telewizyjna, Tele Świat, TeleTydzień, Tele Magazyn, To i Owo, Tele Program.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Zakup mediówrealizuje Dom Mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Cyfra+