Nowa kampania dla Promenady
Agencja Reklamowa Paralotna w ramach długofalowej strategii CH Promenada przygotowała kolejne dwa koncepty w ramach kampanii 'Bajkowy Świat Promenady'.
Tym razem celem kampanii było zasugerowanie klientom, że centrum Promenada, postrzegane przez wiele osób jako odległe, z racji usytuowania na prawym brzegu Wisły, jest bliżej niż się wydaje przekazanie konsumentowi benefitu związanego z bliskością CH Promenada - informuje Michał Holewjusz z agencji Paraotna.
Główne kanały komunikacji wykorzystywane przy tej kampanii to billboardy – dla layoutu „Krok w butach – na zakupy bajecznie blisko” oraz autobusy „Siedmiomilowe busy – na zakupy bajecznie blisko”.
Agencja: Paralotna
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska – Skowron, Andrzej Czarnecki
Przedstawiciel Agencji: Elżbieta Rzepka / Michał Leszczyński
Dyrektor Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis,
Art. Direktor: Łukasz Napolski
Copywriter: Anna Królewicz.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania dla Promenady