Nowa kampania Nikona
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię promującą aparaty Coolpix 4600 i 5600. Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Świat się kręci'
Kampania skierowana jest do młodych aktywnych mieszkańców średnich i dużych miast. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy prezentując aparaty Coolpix 4600/5600 jako doskonały wybór dla ludzi ceniących nowoczesność, markę i aktywny styl życia.
Kampania ma wykreować nowoczesny i dynamiczny wizerunek produktów tańszego segmentu linii Coolpix.
Medium wiodącym kampanii będzie Internet w tym: bannery na portalach Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet i w komunikatorze Gadu-Gadu. Medium wspierającym będzie prasa komputerowa i fotograficzna m.in. PC World Komputer, Enter, Chip, ZOOM, Fotografia Cyfrowa.
Klient: Nikon
Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny:Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis
Copywriter: Mariusz Bagan
Czas trwania: kwiecień – maj 2005
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Nikona