Nowa kampania Paralotnej dla Nikona
W maju rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy model aparatu Nikona - cyfrową lustrzankę D50
Kampania prowadzona pod hasłem „Serce obrazu” ma aspiracyjny, imageowy charakter, który z założenia ma inspirować ludzi do odkrywania głębszego sensu obrazu. Na layoutach Nikon D50 ożywia obraz ukazując nieznaną prawdę o nim. Kampania skierowana jest zarówno do użytkowników lustrzanek analogowych jak i do konsumentów posiadających kompaktowe aparaty cyfrowe i ma zachęcać obie grupy do zrobienia kolejnego kroku w sztuce/warsztacie fotografowania.
Kampania prowadzona będzie w prasie, internecie oraz na wielkich formach outdorowych.
Klient: Nikon Polska
Przedst. klienta: Katarzyna Romaniuk
Agencja: Paralotna
Przedst. agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis
Copywriter: Mariusz Bagan
Media: Prasa, outdoor, internet
Czas trwania: start koniec kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Paralotnej dla Nikona