Nowa kampania reklamowa Radia Zet
3 lutego rusza najnowsza kampania reklamowa Radia Zet. Wystąpią w niej gwiazdy stacji i polskiej muzyki.
W spocie telewizyjnym Kasia Kowalska wystąpi razem z Markiem Starybratem, prowadzącym poranny program Radia Zet „Dzień dobry bardzo”, a Beata Kozidrak z Rafałem Bryndalem, autorem „Rozmów rolowanych”.
W reklamach wykorzystane zostały wykorzystane dwa utwory: „Teraz płynę” Kozidrak oraz „Tired of being sorry” zespołu Ringside.
– Kampania promuje najmocniejsze strony Radia Zet: muzykę w wykonaniu największych gwiazd, nasze niepowtarzalne radiowe osobowości i inteligentne poczucie humoru – mówi Robert Kozyra, prezes Radia Zet.
Kampania ma być kilkuetapowa, obejmując wszystkie najważniejsze media. Radio Zet nie zdradza jak długo potrwa.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja BUM. Planowaniem zajął się dom mediowy Zenith Opimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Radia Zet